Mededeling omtrent ledenadministratie

Zoals besproken op de laatste Algemene Leden Vergadering zijn we als I.T.F. Nederland bezig met een nieuwe ledenadministratie, die geheel web-based zal zijn. Ondertussen naderen we de deadline van 1 april en zijn we de laatste fase ingegaan. Hierover willen wij u graag op de hoogte stellen. Let daarom goed op de volgende data.
Tot uiterlijk 31 maart 2013 kunt u als schoolhouder op de huidige manier nieuwe leden aanmelden en afmelden (via de ledenadministratie c.q. Margot Elbersen).

Na deze datum worden aanvragen niet meer in behandeling genomen!

Hierna zal de ledenadministratie tot 7 april 2013 stil liggen. De eerste week van april gebruiken wij om het huidige bestand van de ledenadministratie in het nieuwe systeem te zetten. U hoeft daar zelf helemaal niets voor te doen!

Op 08 april 2013 ontvangt u als schoolhouder uw individuele inlogcode voor het nieuwe ledensysteem. Tevens ontvangt u een gedetailleerde handleiding. Vanaf deze datum moet u uw leden zelf aanmelden of afmelden.

Noot: Wel blijft het noodzakelijk in het nieuwe systeem om de papieren machtiging op te sturen naar de ledenadministratie om te kunnen incasseren. Dit is wettelijk verplicht!

Om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen kunt u altijd bij vragen of problemen contact opnemen met Wouter Meijer bij voorkeur via wouter.meijer@itf-nederland.nl en anders telefonisch via 06-29433451.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur en de ledenadministratie van I.T.F. Nederland